08 November 2010

.Cuti Da Expired.

Ok..cuti ku da expired..
Maka yer aku da mula start keje..haha
Àish..kawan aku yg jage sementelah Mama jage Mak Wan a.k.a Nenek ku yg saket teruk
So..pedih sedih luluh ati ni tinggalkan dia ngan org lain..
Ati ni mmg berat gler nak tinggalkan dia ngan orang lain..

Before Mama balik Johor..aku ade gak gtau..
Aku ni pesen berat ati tinggalkan Àish ngan orang lain selain family aku..
Coz family aku je yg tau peel àish yg kdg2 ngade2 terlebih tu..
Even aku pun kdg2 naik angin ngan dia..hahaha..[biasalah Hot Temper hehe]

So far sejak da 2 bulan ni..dengar cakap gak dia tu..
Tp.....dengar cakap Mummy je..orang lain bo layan

psstt..:ohhh...rindu Àish

...XOXOXOXO...

mAr@ZiEy

3 comments:

p R i n c E S s _ N said...

adoilaa...kjap jekk da 2bln ekk...

myranaqi said...

selamt bertugas kembali :)

SyaNa said...

mmg la sume mak2 kot rasa xsedap ati kena tinggal anak kt org len
tapi wat to do
terpaksa kan..
tp untung kalo ade nenek bleh jagakan
tenang kite kt opis