25 November 2010

.Kecik Ati Ke?.

Semua orang nak anak yg di lahirkan mirip2 rupa korang kan..
Betul tak..actually ade gak orang nak anak dorg mirip orang yg cantek2..heheh..[cam aku..kihkih]
Tp kan..aku jenis yg tak kesah anak aku takde langsung mirip aku..tp...
Kalau tak mirip aku..wajib mirip laki aku..kalau mirip laki orang lain..
Terus jadi berita terBakar lak nnti..hahaha

Dan da tentu la si Deboo-Deboo `Aish aku tu mirip Bie kan..
Ate..kalau anak perempuan harus mirip suami tau..[senang mesra alam gitu]
Ramai yg tanya aku..samada aku kecik ati ke tak coz `Aish tak mirip aku..
Aku jawab..aku suke dia mirip Daddy yer..coz..
Japanese Girl Cunnn OOooOOoo...hahahaha

Pesal lak tetiba kuar Japenese Girl lak ek..
Yerla..Bie tu muka ala2 Mat Jepun..dgn mata sepet yer..
Hye..aku suke tau lelaki bermata sepet..mata tajam gitu..hehehe
Dan kebetulan time aku pregnant..aku suke sgt tgk muka opismate aku yg ala2 mat jepun..
Dengan kulit dia yg putih tu..tup2..kuar `Aish..putih melepak ko..
Walhal..Mummy Daddy takde la putih mane..
Syukur sgt ape yg Tuhan berikan..

Ohh..yaa..`Aish sekarang mmg anak yg dengar kata Mummy Daddy..
Cth la ek..kalau aku cakap..
"`Aish syg..jgn tido skg tau..nnti jam 9 mlm bru tido.."
Tup2..betul ko..da byk kali da aku perasan..
Kalau dia da tido..aku selalu cakap..
"Sayang..nnti bangun minum susu sekali je tau..kul 4 pg tau"
Sekali betul ko..tp takde la sharp kul 4 bgn..dalam 4.15 ke..camtu la..
Ke mmg bayi camtu..mmg ikut cakap kter..
Harap2 kekal la sampai bila-bila kan..hehe

psst:...orang cakap tu la berkat banyak baca surah Luqman time pregnant

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

surah luqman..surah yusof..surah mariam...tu sume bgs utk ibu mengndung kn yunk...

Mummy `Aish said...

N

Yup..tambahan..surah Ibrahim, Baqarah, Yassin, Al-Mulk, senang cite 1 quran..huhuhu

Puan nadxoxo said...

Tula, Zahin pun dengar ckp mcm tu. Tak sangka jugak. Memang Allah Maha Besar kan :)

Mummy `Aish said...

Nad

Serius mmg tak sangka..memula igtkan kebetulan..tp da byk kali terjadi..huhu..syukur sgt2

♥z@z@♥ said...

Iman plak bangun byk kali...tiap 2 jam, plg lme dio tido pun 3 jam..penat tp sronok + teruja...huhu