10 November 2010

.Molek Je.

Korang mesti peningkan kalau da ade baby then nak travel jauh2..
Yerlah..kalau lom beli Car Seat da tentu kene mangku baby tu kan..
Bg aku lak..mmg tak beli lg Car Seat..coz aku pakai Baby Basket
Bg aku bende ni lg molek dan bagus gak..

Ape tak yer..Baby leh golek2 baring2 dalam Baby Basket tu..
Aritu aku travel jauh2 dr Bangi - Bota - Bangi - Johor
Aku letak je Àish dalam Baby Basket tu..
Senang..takde la tangan aku letih nak mangku dia lelama..
Dan Àish pun takde la rase letih coz asyik di pangku je..
Baby ni cepat letih ooOOoo kalau di pangku lelama..nak2 kalau travel jauh
So..belilah Baby Basket ek..haha

+ Nyenyak OoO Àish tido +

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

Puan nadxoxo said...

nampak empuk~

p R i n c E S s _ N said...

hphphhp...sudeyy bli itu baby basket...

mAr@ZiEy said...

N

Betul..senang dan baby tak meragam sgt..kte pun senang dan tak letih dok pangku je

mAr@ZiEy said...

Nad

Empuk coz letak toto Baby..tu yg terlebih empuk tu..hehe

Nadya said...

tapi untuk keselamatan baby, eloklah guna carseat..kalau selalu travel jauh beli yg boleh recline.bkn ape, keselamatan lg penting untuk anak kite.