15 November 2010

.Rocker Àish.


Sejak Àish berRocker ni..amboooiii..da macam Princess je..
Dan menyenangkan aku..
Takde la aku dok kejap2 dok tgk2 dia kalau tgh wat keje kat rumah..
Nak2 kalau tggl berdua ngan dia..

Dgn ade yer rocker ni..aku angkut letak Àish berhampiran aku..
Senang ati wat keje..dia pun dok tgk je kter wat keje..
Sambil2 wat keje agah2 gak si Deboo Mummy ni..heheh
Rocker lak ade toy gantung2..lg la ralit..walhal lom lg nampak sepenuhnya si Deboo tu

Si Deboo ni kalau da penat..
Rengek ckt..tgk2 da terlelap..hahahah
Punyalah senang nak jaga budak ni..hahaha
Tp kene la tahan rengekan dia yg agak lama tu..kihkihkih..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

SyaNa said...

alolooo nomey nye dia..

p R i n c E S s _ N said...

besnyerr senang lelap..bagus r aish...gud girl bebeh..

mAr@ZiEy said...

Syana

Aku suke tgk Iman..Deboo sgt bdn dia..huhu..meh ajr aku camner nak Deboo kan `Aish cam Iman

mAr@ZiEy said...

N

`Aish ni..kalau da ngantuk sgt..letak je mne2..gerenti terlelap..kalau time dia tgh ligat main..tp takde org layan..lama2 terlelap sendiri..huuhu