02 December 2010

.MAHA 2010.

Sape tak tau MAHA 2010 tu ape..
Meh aku luku meh..hahaha
Malaysian Agriculture, Horticulture and Agrotourism Show
Ade paham..
Berlangsung di Malaysia Agro Exposition Serdang..
Ala..senang cakap kat MARDI UPM tu..

Ade 2 pintu masuk..1 kat MARDI Serdang [belakang Hospital Serdang]
2nd kat MAEPS Serdang..[tu jauh ckt]
Parking Fee = RM3

Aku pg da 2 kali...gile semangat..hahaha
Pg malam la best..ade konsert Free..then orang tak seramai waktu siang
Dan..parking bykkkk kosong
So..pergilah waktu malam ek..dan..hari bekerja..weekend gerenti FULL
Tp..orang cam aku ni dapat Pass VIP..parking la kat Parking Khas..hehe..
Orang bg..kter amik..tak bagi kter mintak..[ceh..tak malu]

+ Roslan Shah - Emcee sepanjang MAHA Konsert +

Bg aku..dia mmg talented la as an Emcee ni..
Aku suke..tak kesah la orang ckp ape pasal dia..
Yg aku tau dia mmg berkebolehan handle majlis cmtu..
Go Roslan Shah..[cop..lagu terbaru dia leh tahan gak..]

+ Band AXL +

AXL..aku kenal lagu dia je..orang2 yer tak kenal pun..haha
Ala..lagu Andai Dapat Ku Undur Masa tu la..hehehe
Not Bad la..janji layan..


+ Zulhuzaimi a.k.a Spark +

Yang plg syok si Zulhuzaimi ni..perghhhh
Ensem siot wa cakap luuuu...[bg aku la..]
Terkejut aku tgk dia walhal pernah gak terserempak ngan dia kat Bangi ni
Da dia mmg tinggal kat Bangi ni kan..

Malam tu dia menyanyi OK..MENYANYI..
Lagu Kamelia ngan Hukum Karma..
Perghhh..leh tahan gak suara dia..tp pancit ckt la ujung2 tu..
Ater..orang berlakon gasak2 di suruh nyanyi lagu rock tinggi..pancit la..

+ Menyanyi dengan penuh Emosi +

Sebenarnya..aku pg MAHA pun di sebabkan adik aku ngan sepupu aku
Dorang nak sgt jumpe Stacy..so kene lah jd driver tetap..

+ Mantap wei lenggok dia kalau dance +

Paling tak menahan..orang lain dok pulun snap gambar muka Stacy..
TP..laki den di amik yer gambar lain..nak tau???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

+ Kasut Stacy..cun wei..hahaha +

Serbu la MAHA wei..rugi tak pergi..
Macam2 ade..jgn igt MAHA ni pasal Agriculture dan seangkatanya je ke..
Ade gak org jual baju-baju..perfume..senang kata Uptown terbesar kat Malaysia la..
Macam-macam ade tau..rugi tak pergi..
Kalau nak pg..meh contact aku..hehehe

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

p R i n c E S s _ N said...

hohoho...rajen ko yunk...aku nk g tmpt sesak2 ni x dapek laa..mau pitAam kang...

♥z@z@♥ said...

aku nk pg tp x dapek..huhu..dah ade Iman nie nak g jalan pk 2,3 kali la..sian dia klau tmpat sesak²..

Mummy `Aish said...

N

Tak sesak mane pun..coz tempat tu besar dan luas..walaupun ramai orang..tak sesesak konsert biasa

Mummy `Aish said...

Zaza

Anak aku mak aku jage..hehe..tu yg cam kambing lepas dr kandang tu..hhehehhe