17 December 2010

.Perubahan Ketara.

`Aish sudah semakin sembuh seperti sediakala..
Bak kata Daddy `Aish..saket coz gian meniarap..hehehe..[ade ke camtu]
Yes..`Aish sudah pandai meniarap..walaupun kadang2 kene tlg dia alihkan tgn dia..
Dia meniarap pada ulang tahun perkahwinan ktorg..terharu weii..
Kire tu hadiah pertama `Aish utk KAMI..

Kelmarin `Aish demam..badan panas gak..
Aku tak sangka lak dia leh demam pepagi..huhu..
Cuak gak..tp nasib ade Bie..dia yg tolong jage `Aish sementara aku pg keje
Nak buat camner..aku ade keje Urgent kene settlekan..
Tp..kat opis hati cam takde mood nak keje..mau lekas pulang je..
Lunch break aku balik..tgk `Aish da tak panas da bdn dia..
Pandai Bie jage..`Aish sakan gelak, tiarap ade la..huhu..

+ "Mummy..Daddy tak bagi `Aish tido..Daddy asyik kacau je" +

So..memandangkan anak gadis ku sudah sembuh maka yer..
Dia perlu segera ke Hospital utk Rawatan Imunisasi ke 3..
Da lewat da..kene postpone coz dia tak sihat kan..so da sihat kene cepat2 anta la..

+ See..`Aish da sihat +

Akhir sekali di sudahi dengan ini
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

+ Family mAr@ziEy +

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

mAmAbuDaK said...

awwwww aish da sihat...awak d tag...sila ke blog saya..

♥z@z@♥ said...

shomel 'Aish...gerammmmmmmmmmmm

p R i n c E S s _ N said...

aku mcm 1st time tgk pic korg 1 fmly...

Mummy `Aish said...

Mama budak..

Sowi la..sy tgk tag tu da tamat pulak

Mummy `Aish said...

Zaza

Meh la jumpe..huhuhu

Mummy `Aish said...

N

Mmg 1st time aku letak pic gmbr family aku