14 December 2010

.Update `Aish.


Da anak Perempuan kan..segala bende nak Pink..
Yess..majoriti PINK color barang2 `Aish..
Mummy pun da terjebak ngan dunia Pink ini..hehehehe

Ok2..Update pasal anak aku yg Deboo ni
Kelmarin anak aku di jage oleh adik aku Ijan
Walaupun pd mula yer agak merisaukan coz adik aku tu kuat tido..
Setiap 1 jam dok SMS, CALL..

Paling tak menahan adik aku telah mandikan `Aish pakai PERIUK
Di ulangi..PERIUK ok..bukan besen mandi baby tu..
Actually `Aish da pandai main kocak2 air..setiap kali mandi mesti tak duduk diam
Nak plak Aunty dia tak reti sgt nak mandikan dalam besen..
Di ambil yer Periuk..kecik ckt..takde la tergelincir si `Aish tu kalau main kocak2 air

Bie gelak sakan bile aku beritahu anak yer mandi dalam Periuk..
Nasib Periuk..kalau Kuali..gasak lah anak aku kene goreng...hahahaha
Pasal batuk `Aish da makin kurang..tp kahak still bermaharajalela..
Nyah dikau dari tekak anak aku..puuuhhhh..

Aunty Ijan ade bg ubat batuk + kahak..
Jam 10 am di bg..then `Aish tido sampai jam 3pm..
5 Jam tu dia tido..terus aku stopkan ubat tu..
Aku was-was dengan dos yg doktor bg..
Ubat batuk 1.5ml..ubat Kahak pun 1.5ml
Gile banyak kan..nak kategorikan doktor tu bengap tak jugak..
Dia tau anak aku baru 3 bulan..ntah la..pening..sekarang ni aku masih bertanya pada yg pakar
Sape lg kalau bukan Kak Engku kite
Dan juga kawan2 aku yg bergelar doktor..

Dan petang tu jugak dia muntah dengan banyak yer..
Aku rasa cam lega lepas dia muntah tu..
Muntah Susu + Kahak..lepas muntah tgk cam kurang da bunyian kahak dia..

Hopefully segala kahak da keluar bersama poo-poo dia..
Dan sejak batuk ni..dia kerap poo-poo..
Rase lega gak..hehehe

pssttt:..tq kawan-kawan Mummy bg info kat Mummy..`Aish syg kawan Mummy

...XOXOXO...


mAr@ZiEy

6 comments:

♥z@z@♥ said...

yunk, muke 'Aish macam ko tau..hehe..Alhamdulillah 'Aish dah semakin sihat..moga sembuh terus ye 'Aish..aminnn

p/s:oke la tue periuk..janji 'Aish mandi dgn selamat...=)

SyaNa said...

bestnye tgk pipi 'aish
rasa nk geget jek

p R i n c E S s _ N said...

x de pics die mndi dlm periuk ke..msti tomei..

Mummy `Aish said...

Zaza

Muka `Aish cam aku..uiksss...ramai yg ckp photostat muka laki aku..hehehe..especially tang mata

Mummy `Aish said...

Syana

Geget je..hehehe

Mummy `Aish said...

N

Takde..adik aku mandikan dia time aku kat opis..hehehe