21 January 2011

.Petua : Elak Anak Tido Lasak.

Al-kisah berkenaan perihal anak dara aku ni je..
Tp nak gak share ngan korang kan..
Anak dara..dari kecik la kene bentuk kan..kalau da besar panjang..lebur kang
Actually..'Aish ade terima adiah dari jiran aku..
Bentuk macam barut..tp besar betul..
Aku ingatkan barut..try la..tp cam ganjil lak..

+ Ni la rope yer..+

Tersimpan la ia smpai 'Aish 4 bulan..
Memula Bie la yg buat..
Yerla..dia tgk anak dara dia..tido bukan main lasak..
Terkangkang sane..terkangkang sini..sepak bantal peluk belah kanan..pastu belah kiri..
Terseksa wei tgk budak kecik tu tido..
Mummy ngan Daddy sokmo kene sepak tau..hehehe

So..Bie ape lg..amik barut besar tu..
Terus ikat kaki dia kalau time tido..
Ala-ala cam bedung gitu..
Aku bedung 'Aish sampai usia dia 3 bulan camtu..lepas tu..tak da..huhu


Cenggitu la rupanya..comel je..hehe
Takde la lasak da..straight je kaki dia bila tido..
Then lebih nyenyak dari biasa..huhu

So kengkawan..sila la cari ek bende ni..
Aku tak pernah lak nampak bende ni..hehehe

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

SyaNa said...

comel jek kena ikat
heheee
bagus gak benda ni
bleh kasi kaki lurus jek nnt
kot la lebih tinggi dr biasa kan

Dayu said...

anak ke-2 nanti kena buat
byk yg terlepas masa cha ni
ngan tak dpt bf dia sepenuhnya
tak bedung
segala macam la
kita try kat no 2 lak

♥z@z@♥ said...

NAMPAK ANAK KO DAH BESAR YUNK...HEHE

Mummy `Aish said...

Syana

Tu la..aku tak tahan bile tgk dia tido terkangkang tu..da macam ape da..laki aku kalau nmpk..bebel dia tu..perggghhh..

Mummy `Aish said...

Dayu

Tu la..sy tang BF tu yg miss..tp da berazam kuat ni utk anak ke 2..tang bedung ni..mak sy agak strict ckt..huhuh

Mummy `Aish said...

Zaza

Tu la..bile tgk dia cam da besar..sebak lak..hahahah..

p R i n c E S s _ N said...

bdk P haruss tdo molek2...hehehe..tgh aish tdo..aku pon rs nk tdo ok..

Mummy `Aish said...

N
Tu la..kasik tido ayu2..nnti da besar senang..hehehhe