11 January 2011

.Projek Family.



Sape tau ini ape..
Teeetttt...

Ini la rumah burung..
Rumah Burung Walit..
Ni projek adik beradik Papa kat Johor..
Sekarang..orang2 Johor gian wat bisnes ni...
Untung berganda2 wei..

Sape suke makan sarang burung..
Nanti leh roger aku ok..aku bg percuma punya.
Original lg..tp sekarang takde lagi la..
Rumah tu belum siap..hehehe

Kos buat rumah burung ni ibarat beli sebijik kete..
Sound burung sahaja RM1500++..
Tp untung berganda wei..
Kalau aku sanggup resign keje skg..handle bisnes sarang burung ni..hehe

Kedudukan rumah burung ni jauh dr rumah2 orang
Yerla..sound burung ni kene pasang malam2..
Then siang lak dengan bunyi burung lagi..
Kan bising..
Rumah ni di buat atas tanah adik Papa seluas 2 ekar setengah..
Masing2 ade share dalam projek ni..

Sape cakap dok kampung tak maju dan tak leh berjaya
Nak seribu daya..Tak nak seribu dalih..
Macam2 bende leh buat kat kampung..

psssttt:..harga getah ngan kelapa sawit melonjak naik..kaya wei Penoreh Getah ngan peneroka Sawit [leh ngendeng ngan Papa + MIL aku ni]

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

SyaNa said...

best nyeee
mahal tu sarang burung
nak beli mmg xmampu la aku
kalo da ade hasilnye jgn lupe bg aku rasa
:-)

p R i n c E S s _ N said...

kt kg aku kt joho mmg blambak2 uma cmni..manyakk untung woo..

Mummy `Aish said...

Syana

Boleh je..nnti da ade hasil..aku bg kat ko ek..aku pun tak pernah lg rasa sarang burung ni..walaupun khasiat yer mmg baik

Mummy `Aish said...

N

Kan..kan..skg ni kalau blk Johor..merata nampak umh burung ni..mmg untung besar wei..pkcik aku sanggup berhenti keje kalau bisnes ni berjaya..