10 January 2011

.Sudah Selamat.

Alhamdulillah..semua da selamat
'Aish da selamat di Khitankan
Maka yer..secara rasmi..anak aku da menjadi Anak Dara
Ramai bising nape anta lewat sgt

Nak buat macam mane..banyak betul halangan yg mendatang..
2 kali buat appointment cancel..
'Aish demam la..myGrandMa meninggal..
So..kene la postpone

Korang jangan amik remeh bende ni..
Ingat orang lelaki je ke kene sunat..huhu
Nehi..semua kene..baik pg check sana..hehe

Aku anta 'Aish sunat kat Klinik Huda
Klinik anak Dato Dr Harun Din tu
Orang2 Bangi confirm tau..sape tak tau meh aku bg map..
Takde la takut mane tgk si kecik tu di sunatkan..

Dia nangis pun sebab aku bawak dia pg klinik mmg time tido dia
Ngamuk la..da ngantuk2 di bukak pampers..huhuhu..
Tak nampak lak darah kuar..tau2 da siap..kejap je..
Sepantas kilat Dr Huda buat..

Aku rekomenkan sape nak sunatkan anak perempuan dia..
Anta kat Klinik Huda ni..
Cepat+Pantas+Berbaloi..hehehe
Sempat lg timbang si kecik tu..
4 bulan = 6kg
Wow..cukup terkejut..dalam tak berapa nak sihat tu..naik gak berat dia..
Good Job Darling..

psstt:..maka yer..lega ati kami as Mummy Daddy..anak da jadi anak dara =)

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

4 comments:

p R i n c E S s _ N said...

anak dara sudaaa..

♥z@z@♥ said...

aku nenek aku yg sunatkan..mse pelepas ritu ari ke 37..sunat tuk dak pompuan nie syarat dia kuar darah jek...sng...

Mummy `Aish said...

N

Secara Rasmi sudah...hehehe..dulu tak rasmi lg..

Mummy `Aish said...

Zaza

Tu la..ramai yg tnye npe tak buat time dalam ari..tp nak wat cmner..aku leh tak igt psl ni..da abis pntg bru la teringat..then byk kali lak tu postpone..tp alhamdulillah sume da selesai..

A'ah..kuar kan darah ckt je..walaupun aku tak nmpk pun darah yg kuar..hehehe