04 January 2011

.Tahun Baru.

Baru terhegeh kan nak wish tahun baru
Tak kesah la..
Happy New Year Gang

Macam-macam kabar kite dapat kan awal thn ni..
Sedih la..gembira la..pahit la..masam la..kan kan..
Aku??..semua ade..ape kes

Malam tahun baru..aku da tido awal da..penat wei..
Walaupun aku cuti coz PM suh cuti..tp penat sgt2..
Layan si Deboo yg makin NAKAL tu
Tgh2 syok tido..berdentum mercun depan umah..
Terkejut ktorg anak beranak..gila ape jiran aku tu..

Kalau sape yg baca status FB aku tau la..
Area umh aku ade budak bujang menyewa..
Boleh dorg bakar mercun tgh2 malam depan rumah..
Tau la tak celebrate thn baru..tak payah la bakar mercun dum dam dum dam tu
Tak pasal2 jiran sebelah umah dorg balik selipar kat dorg..
Kene maki lagi..takde sensitiviti kemasyarakatan la..huhuhu

Awal thn lak..dapat kabar pemergian pelakon Faizal Yusup..
Aku tau pn dr status FB kengkawan..
Kalau tak..sampai la ni la aku tak tau..hahahaha
Then di susuli pemergian bakal khalifah di dunia ini..
Kandungan myFrenz tak kekal lama..akhirnya dia berhenti di saat awal thn baru
Sayu je aku tgk dia..takpe..masa masih panjang..teruskan usaha
Tp..jgn la terlalu mengharap..nnti Keciwa beb..
Mengharap boleh..jgn TERLALU la..pyh..

Permulaan tahun sebagai seorang Ibu
Banyak yg mengajar aku erti kehidupan sebenar
Bukan bermaksud dulu tak tau..tp lebih ke alam sebenar gitu..
Alam yg penuh dgn segalanya dan kehidupan yg seronok..

Harapan tahun ni..
  • Mau jadi yg terELOK dari yg ELOK..
  • Mau jadi yg terHEBAT dari yg HEBAT
  • Mau jadi yg terPANTAS dari yg PANTAS
  • Mau jadi yg terSAYANG dari SAYANG..[ade maksud tu]
Tu aku punya tau..hok ni..suami aku punya
  • Mau Anak 2 orang thn 2011
Bile aku baca je yg 1st terus tutup buku..terus gelak..
Bie marah aku coz gelak kan..
Boleh dia nak anak 2 orang..walaupun aku mmg ade keturunan kembar
Tp..plan aku 3/4 tahun lg..kasik besar ckt si Deboo tu..nnti takde la dia terasa kan

pssttt:..En Fauzi..harapan anda akan musnah tau..hehehe..[kejam tak]

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

p R i n c E S s _ N said...

selamat menunaikan hajat 2011...telan air liur laa en suami...hihihi

♥z@z@♥ said...

owh...sian 'Aish...jgn la cepat sgt..nanti dia akan merasa terpinggir...3/4 taun dah oke tue..