13 January 2011

.Udah 4Bulan.


Olaaaa...arini emosi akan seweng sikit..hehehe
Ade la kesah yg buat emosi aku tergendala sebentar..
Itu hal kelmarin..tp berbekas wei..
Sape frenz list dalam FB aku tau la..huhuhu

Ok stop..udah berkisar psl emosi itu..
Ini plak emosi plg baiiiikkkk punyer
myLil Deboo sudah 4 bulan..
Eh..bukan aku da beritahu ke sebelum ni..huhu..ah..tak kesah la..
Progress 'Aish macam budak lain..
Membesar dengan selamat dan berjaya..lambat ke cepat itu belakang citer..
Asalkan sihat walafiat dan NORMAL..itu sudah cukup baik

4 Bulan = 6kg
Mummy punya progress..4 bulan after deliver udah 47 kg..
Rasa yer..itu berat ideal kot..eh..tercerita psl Mummy plak..hehehe
Alhamdulillah..'Aish sudah makin2 sihat dan manja..also NAKAL

Lupe..Atok aku pggil 'Aish dengan panggilan Manja
Coz anak aku tu mmg Manja teramat..
Sampaikan doktor pun akui yg anak aku ni Manja..ehehehe
Perkembangan anak aku ni..jap aku ingat balik..huhu

  • Sudah makin malas nak meniarap coz ramai benor orang nak dukung dia..
  • Makin tak suke baring..boleh bertahan sekejap je..then menjerit suh orang angkat
  • Makin suke angkat kaki tinggi-tinggi..
  • Makin pandai jelir lidah dan buat mimik muka paling kelakar..hahahaha
  • Makin suke berjalan..masuk je dalam kereta...gerenti tersenyum lebarrrrrrr
  • Makin kuat genggaman dia..suke..
Banyak sebenarnya..tp semua tu rasa cam da beritahu je..hahaha
Ok la kan..Normal je aku rasa anak aku ni..
Ntah la..ade yg cakap anak aku punya perkembangan slow..
Ngonjeng People Like That..[amik..kan da speaking aussie..hahaha]

Sekian sahaja perutusan aku arini..hahaha

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

11 comments:

Puan Jiha said...

happy 4ths aish...tomeyy

♥z@z@♥ said...

wah...sekejap jek kan...ala yunk, Iman pun dah 3 bulan 5 hari tp xleh meniarap agi...aku oke jek asalkan dia sihat..tp mulut ye mmg x mampu nk tahan..asyik la dok pot pet pot pet...haha..weh, biler nk temukan anak dara kiter nie...huhu

Mummy `Aish said...

Kak Jiha

TQVM..Aqeef pun ape kurang yer..kacak lg encem..hehehe

Mummy `Aish said...

Zaza

Tu la..bayi lain2 so perkembangan lain2 la kan..sibuk je 'Orang Itu'..hehehe

Tu la..bile ntah nak bg dorg ketemu..also kite ni ha..hahaha

JIVEBUMZ said...

gerammm kat aish gebunyeeeeeeeeeee

kissed kat aish yer!

mAmAbuDaK said...

adoi bambam pipi dia..

p R i n c E S s _ N said...

uik...gobuss btol deboo ni..fully bF ke wehh..??

Mummy `Aish said...

Kak Ila

Gebu / Deboo...hehehe

Orait nnti Mar kiss utk akk

Mummy `Aish said...

MamaBudak

Bukan takat pp je..segala yer da bambam..nak2 kat peha dia..hehehe

Mummy `Aish said...

N

Sedih bile aku akan ckp yg anak aku ni tak BF..huhu..

♥S@R@♥ said...

happy 4th month ais..
tomeynyeee..geramnyeeee tgk pp tu..

apa tips bg kulit baby cantik..hehe