11 February 2011

.Kembali Bercerita.

Ni nama yer malas nak menaip..tp rajin nak bercerita..
Moh kite tgk gambar si 'Aish je ek..
Ade la aku letak ckt cite yer..[leh caye ke ckt..hahaha]

'Aish suke buat posisi begini yer kawan-kawan
Kalau dia buat gaya camni..confirm aku gomol2 dia..hahaha
Geram wei tgk gaya dia camtu..


' Aish dapat Angpau yer kawan2..
Kat area umah aku ade kedai runcit..tokey yer cina..
Dia suke sangat ngan 'Aish..kate yer muka 'Aish cam anak sedara dia..
Tu yg dapat Angpau..bile Mummy Daddy nak pau 'Aish..dia wat muka cembeng dia


'Aish ni sekarang suke sangat di dukung..
Dia tak suke baring lama2..kalau dia baring je..gerenti terus nerap..
Da nerap..merajuk suh di angkat..
Rupe dia merajuk camtu la..hahahah
Sape tahan wei tgk dia merajuk gaya camtu..hahaha


Oh..ni time balik dari Bota - Bangi..
Ktorg tempuh perjalanan 7 jam ok..
Dan si 'Aish ni bantai tido selama 5 jam setengah..suke aku..
Oh..yaaa..nak bg dia tido..aku mesti pakaikan dia Lamaze Toys tu..
Confirm dia terlelap..
Tq Kak Miera coz jual bnde ni..senang keje jage dia..=)

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

SyaNa said...

alolooo comenye tangan aish ni
montok2
hahaaa mmg muke ade chinese look :p

aDieyZa said...

so cute.. buat aunty zana geram jer la Aish ni..