28 March 2011

.I Think I Need It.


Premium Beautiful aka PB
Bukan niat membeli utk kurus yer..tp utk kurangkan saket pinggang
Coz banyak sangat kebaikan yer tau..
Bukan saje utk kuruskan badan..tp macam-macam

  • Membetulkan kedudukan rahim, menetapkan posisi rahim dan menyembuhkan luka dalaman.
  • Membantu menurunkan berat badan dan dapat memberi bentuk tubuh yang menarik
  • Membetulkan struktur badan (tulang belakang)
  • Menambahkan susu badan bagi yang menyusu anak
  • Menyelesaikan masalah haid tak teratur, senggugut dan keputihan
  • Meningkatkan metabolisma badan, meningkatkan/melancarkan peredaran darah yang hasilnya akan membuang segala toksin dalam badan.
  • Mengelakkan pertumbuhan bakteria serta menghilangkan bau badan
  • Menyembuhkan luka jahitan selepas bersalin & mengetatkan dalaman vagina
  • Menghilang stretch mark pada bahagian tertentu

Tp kan..niat aku nak membeli ni bukan utk kurus
Ater...badan acik mmg da keding ler
Tp tu la kan..acik kecut perut tgk rege yer
Pesal la mahal bebenor ni..
Kasik diskaun 90% leh tak..hehe

| Harga Jualan PB |

Kekonon kot2 pakai ni orang lg percaya yg aku ni anak dara ke..
Perasan sungguh aku ni kan..
Niat mmg da lama..tp tak terbeli coz tgk rege yer..haaiiiyaaa

| Rupa PB bile di pakai |

Kene saving ni..hohoho
Saving utk 'Aish..saving utk vacation..saving utk future..skg saving utk PB
Ohhh...kuatkan semangat..kurangkan shopping..waaaaaa

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

7 comments:

pRincESs_N said...

aku pon teringin PB ni..tp hrga tu meruntun jiwa...adehhh...

SweetYatt said...

perghhh lepas ni dah jadi mcm budak2 lah... bukan anak dara lagi dah he he he

Ryehanna said...

rasa nk buat entry ttg PB ni. setakat yg ana pakai, rase biase jela... tp mmg perut kempis la sikit. hehehe.. bab yg lain tu, kecutkan rahim, cpt sembuh luka etc rasenya mcm... TAK.

tp siyes mahal gile kan PB ni. Ana pakai Mak punyer cos Mak beli. kalo hrp diri sendiri, mmg TAKKAN la beli corset harga RM2K lbh ni... mcm bazir je.. ntah la...

Mummy `Aish said...

N

Tu la kan..mmg berminat sgt2..tp bile tgk price..pk 10x ooo..sblm ade anak boleh kot pk 5x..da ade anak kasik up 10x lak..huhuhu

Mummy `Aish said...

Kak Yat

Tu yg nak beli tu..hehehe

Mummy `Aish said...

Ana

Yeke..tp tujuan utama org pakai pun mmg nak kempiskan perut kan..huhu..tp Mar nak ilangkan saket pinggang ni je..kalau tak berbaloi cam mmbazir lak beli

♥z@z@♥ said...

mahaiiii nye...gaji sebulan mmg tuk beli PB jek..makan pasir lew jwbnye..haha..bagus dia nyer kebaikan tue...tppppp.....hargaaaaa...haishhhhh