28 March 2011

.Lambat Sehari.

| Happy Bornday Aunty Jenny |

Happy Bornday to myBuddy
Suzanawati Jaafar
27 March 2011 - 25th Years Old
Waaa..da sebaya la kite skg..hehehe
To Darling ku..
Moga impian aku ngan ko tercapai dan termakbul dengan keredhaan Illahi
Anak angkat U yg sorang tu makin nakal dan sebijik ikut perangai U
Degil!!!..hehehe
Aunty Jenny 'Aish da sebaya ngan Mummy..huhuhu =)
What ever it is..U are myBuddy myEnemy myDarling myScandal myEmo

| Dress dr AJ = Aunty Jenny |

*********************************************************

26 March 2011
myCousin..Abg Malek selamat diijabkabulkan dengan Suriati
Oppss..pesal nama sama ngan kakak opis aku ni..huhu
Congratulation Abg Malek ngan Kak Sue..[boleh I pggil Kak Yat..hehe]
Akhirnya kawen jugak abg sepupu aku ni..
Ater..dia plan lama ooo..tp ngan org lain..tup2 kwen ngan orang lain..
Jodoh beb..takde sape leh tau..

Seperti biasa..aku dari Bangi gerak ari Jumaat..
Konon nak ngelat rewang..hahaha
Tp Mama mmg tak bg pun aku tlg rewang..
Ater..si kecik tu nak letak mane..
Daddy yer tak larat nak layan da..asyik nak main je..
Oooo..merangkak makin laju da skg..tu yg Daddy dia tak larat nak kejar
Kene 2 org jage ok..main kepung2..kalau tak..terlobos la kepungan sementara tu..

Ohh..balik kampung Johor ni..
Ramai la acik2 dia yg dok layan dia ni..
Tp..bile dia da mengenal orang ni..sokmo la melalak..
Oppss..'Aish ni since umo 5 bulan da kenal orang..
Tp sekarang..dia mula memilih orang..
Kalau orang tu badan bambam ckt..dia suke..kalau keding2 plg lama 5 saat je..
Ntah la..pelik lak aku tgk..hahaha

| Sebelum berangkat |

Ohh..majlis sungguh meriah..
Ater..orang Bugis maaa..meriah saje..
Takde yer aku nak snap gmbr bagai..dok sibuk kejar si kecik ni..
Pantang lepe kejap..mula la melalak cari Mummy..
Ohh..ramai kawan 'Aish tau..
Dan 'Aish paling nakal..ffuuuhhhh..penat Mummy tau

Pagi tu ade Majlis Cukur Jambul Insyirah
Anak sepupu aku..[psstt..umo dia setahun da..hehe..lahir sama thn ngan 'Aish]
Kami tak sempat pg..coz 'Aish tido lg time tu..
Ater..bgn kul 6 pagi..kul 8 da tido blk..hahaha

Last majlis..ade cabutan bertuah..
Mama dapat wei..hehehe..seronok Mama aku tu..hahaha
Ohh..si kecik tu sangat la baik tp nakal sangat..
Pg pakai bju lain..blk pkai baju lain..
Ater..berpeluh sakan main..hahaha
Part paling best..bile..majlis da abis..lauk pengantin tak abis..
So..kami sedara mara tolong perabih..hehe
Sekian sahaja dari bilik umah aku..heheh

| mAr@ZiEy'S Family...[oppss..masing2 serabai..penat ooo] |

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥z@z@♥ said...

'Aish dah leh merangkak..Iman bru nk start engine..tggu 6 bulan kot..hehe

Mummy `Aish said...

Zaza

Takpe..biar lambat.asalkan selamat..huhu