14 March 2011

.Loji Nuklear Jepun Meletup.


Jam 430 pagi waktu Jepun
Loji Nuklear Fukushima Daichii meletup..
Ya Tuhan..

Korang..please beware ok..
Sekarang ni..debu2 dari letupan tu adalah super2 bahaya ok..
Dan debu tu bertiup mengikut angin..
Sila beware yer kawan2..
Even kite jauh..tp mencegah dari bahaya kene ade..

Petanda bahaya #0- #7
Letupan ni di paran #3
Kesan radioaktif yer pada manusia sangat lah bahaya

Sama-sama doakan kawan2 kite kat sane..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

8 comments:

♥z@z@♥ said...

takut weh..kesan teknologi pada manusia..sgt la besar...huhu

JIVEBUMZ said...

ya allah mudah2an kita semua di jauhi daripada mala petaka..

amin

Naddia said...

sgt kecewa ramai blogger tulis entry gelakkn jepun..ejek2 sume..otomen la hape la..sian mereke kat jepun. mereke kn manusia jugak?!
excuse me..kamu dari indonesia?

Mummy `Aish said...

Zaza

Tu la..dia punya kesan ke atas manusia tu super bahaya

Mummy `Aish said...

Kak Ila

Amin Ya Rabbal Alamin

Mummy `Aish said...

Naddia

Tu la..mmg la semua karakter kartun tu asal dr Jepun..tp ni perkara bukan main2..Tsunami bukan bnde yg boleh di jadikan bahan lawak..dorg ni takde sensitiviti rakyat tol

mieoney said...

elakkan dr keluar rumah saat2 nie and klu boley jgn sesekali terkena air hujan...

Mummy `Aish said...

mieoney

Tu la..da la skg Bangi asyik nak ujan je..