09 March 2011

.Mengucap Panjang.

Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..
Astagfirullahhalazim..

"Ya Tuhanku..sedarkanlah mereka yg mencabut nyawa bakal khalifah mu itu"

Aku bukak email..terkeluar gambar janin yg usianya +- dlm 20 minggu camtu
Hati aku sebagai seorang IBU..
Ya Tuhan..takleh nak cerita la camner hati/perasaan aku bile tgk gmbr ni..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

6 comments:

kathy jem said...

aduih..ni kes ape ni gugur ker??tak sanggup nk tengok.. =(

Mummy `Aish said...

Kathy

A'ah kes gugurkan janin..kan kan..tak sanggup kan nak tgk..tp org yg buat tu berani lak tgk..

yatie's EPISODE said...

kesian janin tuh! :(

kembar ke ni?

♥z@z@♥ said...

Ya Allah..mmg x reti bersyukur org tue..dah la buat dosa pastu tambah lagi dosa..org camnie xkan paham apa erti seorang ibu..

Mummy `Aish said...

Yati

Tu la..janin yg tak sempat merasai hidup di dunia

Mummy `Aish said...

Zaza

Betul2..mmg org tak reti bersyukur dan tau tau erti dosa pun ye gak..