20 April 2011

.Artis Yang Bijak Lagi Bistari.

Umum da tau kesah ni..
Tp bg aku..artis ni adalah seorang yang 'Bijak Bistari'
Dan dia telah membuktikan 'Kebijaksanaan' dia..

Kesian kat anak tu nanti bile lahir
Al-kisah pasal artis 'Bijak Bistari'
Nikah pada tarikh 20 Mac 2011
Dan telah di rakam secara umum..which is 1 dunia tgk rakaman tu..
Ater ramai media datang kan..

Tup-tup..
Saat ni..usia perkahwinan artis 'Bijak Bistari' tu tak smpai sebulan
Dan artis 'Bijak Bistari' tu telah buat pengakuan ini

"Ertinya, sudah 4 bulan. Ya, saya tahu (mungkin berita ini agak memeranjat). Tapi, kami berdua sudah sama-sama dewasa. Kami pun dah lama merancang untuk mengadakan perkahwinan ini," katanya.


Nak tau ape yg 4 bulan tu..
Usia kandungan artis 'Bijak Bistari' tu
Dan terbukti ayat paling bistari tu

"Benda ni dah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pulak cerita yang tidak betul. Kononnya, saya melakukan abortion (buang anak)," katanya.


La..mati-mati aku ingat dia bukan Islam
Tp bile dia sebut ALLAH..
Islam la kan..
So ape kate survey..
Kesian anak dlm perut tu..
Dan plg penting..anak-anak dia dengan bekas laki dia..
Da tentu terima tempias 'Bijak Bistari' dia kan..
Zaman makin KIAMAT..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥z@z@♥ said...

aku tau dia siapa..KD kan..hehe

asna cute said...

siapakah artis itu kak? xtau citer pun..