26 April 2011

.Bekal Pejabat.


Haaa...ni lah bekal aku ke pejabat..
Wajib ade sedozen air kotak..
Selalu yer aku tukar2 perisa every week..hahaha

Coz aku ni agak tak suke sgt minum air dlm balang kat opis tu..
Rasa yer agak lain ckt..ntah la..semacam lak kalau aku telan..
Sebab tu aku suke amik air kat bilik opis kakak opismate aku tu..
Dia mmg amik air siap2 yg mmg di masak betul2 dalam pantry

Tp tula..kdg2 aku minum gak air dalam balang tu..
Kalau air kat kakak tu da abis..
Dalam pantry lak air tgh panas hangat..
So telan je la air balang tu..
Sebagai penyelamat..aku beli sedozen air kotak sendiri..huhu

Roti..haha..da jadi bnde wajib tau..
Kalau takde roti..biskut..takde biskut..menjajar kelaparan..
Aku ni susah ckt kalau suh makan nasi kat pejabat..
Ntah...sejak azali kot camtu..even lapar..tp bukan nasi aku nak telan..
Lebih di cari roti..dan Butterscotch myFaveret all the time

Ramai yang cakap..
Tu je la makanan orang kurus..
Aku rasa cam seksa gler jadi orang kurus ni..
Ntah..tak tau npe..hehehe..
Dari sekolah lg aku teringin nak badan berisi ckt..bg aku dorg lg cantek ok

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

5 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

bekal kudap2 kat opis harus ada ok.
dulu2 masa kurus 35kg sangattt nak badan berisi supaya jadi lawa.jeles tengok orang yg berisi2 nih
tp now bila dah jadi 48kg...meroyan nak kurus balik!adehhh..

♥z@z@♥ said...

ye btol..tension kurus sbb org mesti tnye x mkn ke padahal i mkn byk oke..huhu

m@Ri@ said...

lama dah tak makan roti tu..dulu selalu makan..hari2..heehe..

Puan nadxoxo said...

Terliur la plak tgk butterscotch tu. Dah lama xpekena. Esok kena beli! Hehe

♥ QaseH ♥ said...

roti tu memang sangat sedak ok