04 April 2011

.Hero Ku Rajin.

Al kisah ari Ahad
Aku kene serangan "Perut Memulas" start dr jam 3am - 4am
Ntah ape silap yer pun aku tak tau..
Saket yer..perghhh..ala2 mirip saket nak bersalin pun ade..
Tp saket nak bersalin lg super power oooOOooo

So lembik gile aku pg tu..
Sampai kan nak pggil nama anak sendiri pun alahaiiii..
Atas keprihatinan Hero ku ni..
Dia yg mandikan 'Aish ngan siapkan si kecik tu..

"Duduk diam-diam 'Aish.."
"Kejap.....pakai baju dulu"
Hahaha...aku gelak dalam sepi je tgk Hero aku tu pakaikan bju anak..
Haa...selama ni aku yg pkaikan bju anak..
Bie je yg mandikan..so..baru dia tau cmner payah dan susah yer..hahaha

| Ni lepas kene babap kat Vontot bru diam kejap..ala 2 saat je diam..haha |

| Takde cara lain da selain bg dia duduk atas riba utk pakaikan bju |

| Cer tgk tu..bersilat panggung ok Hero ngan Baby tu..|

So funny tgk dua org ni..
Kurang ckt saket aku..hahaha

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

3 comments:

♥ QaseH ♥ said...

alololo,,,sweetnyer geram tgok keletah 'aish

♥z@z@♥ said...

aku x kasi laki aku mandikan..x yakin babe..better aku wat sndiri..pakai baju oke la kasi dia..aku salu pk tau, patut ke x patut babap anak kt bontot..sbb aku salu buat..tue kire dera ke..haha

asna cute said...

hehehe comell.. barula senang sikit kot2 akak ada emergency kes ke kan hehe =))