21 April 2011

.Sketsa Si Kecik.

Lps keje aritu..
Ktorg zoommm ke KFC..
Lame da tak makan situ..ngidam lak tetiba..hahaha
Meh aku tepek wajah si kecik ku
Ohh..rindu sama dia..


Aku suapkan dia ngan Mash Potatoes tu..
Ternganga je mulut dia..haha..
Ohh..ini baby kuat makan OK..
Tp badan still maintain..cam Mummy dia..hehehe



Kalau aku lambat ckt suap..
Cenggitu la rupa dia..terketuk-ketuk meja tu..
Ohh..peel dia skg suke baling-baling menan dia..
Tukang kutip menan..aku ler..
Daddy dia..takat sekali dua je la..
Kali ke 3..boo layan da..



Ohh..sekarang kalau pg mane-mane..
Kene bawak makanan dia..
WAJIB..kesian tgk dia kalau kite makan kat kedai ke..
Tengok je..alaa..cian yer anak Mummy

So..sekian saje sketsa Si Kecik aku ni
Ohh..ade 1 lg mau cite..hahaha..
Kejadian pagi kelmarin..
Aku letak 'Aish atas tilam smbil keliling dia ngan menan dia..
So..aku turun jap bawah mau kemas ckt brg..
Daddy yer dalam toilet..
Sekali aku dgr 'Aish nangis..
Cepat2 aku lari naik tangga bukak pintu..
Tengok2 dia da depan pintu toilet..
Tangan kanan ketuk pintu toilet..tgn kiri kesat mata..hehehe

Gelak sakan aku..hahaha..
Nampak aku terus ngek ngek ke aku..
Alaaaa...so Cute that time..
'Aish suke tau bikin Mummy gelak besar..hahahha
Daddy dia leh tak dengar anak dia nangis..cehhh..
Ketukan anak dia lg la tak dengar..hahahaha

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

2 comments:

♥ QaseH ♥ said...

mar geram la tgok`aish nk pelok2

♥z@z@♥ said...

mau cubit pipi boodak suke mkn nie..hehe