17 May 2011

.Gotcha.


Bila Maharani bekerja..
Maka yer..Tuan Puteri 'Aish di jage oleh Maharaja di rumah..
Waaa..tp bukan sorang yer Maharaja..tp 2 orang Maharaja..

Timing 'Aish ni senang je..
Da kenyang..da penat main..tido lame ckt..tu je..
Tp..tu kalau ngan aku la..kalau ngan Maharaja tak tau la..heheh
Sekarang kan dia sudah menjadi BFF Maharaja..
Main sentiasa laa..hahaha

Lunch Hour..aku mau buat SpotCheck
Hahaha..walaupun Maharaja tak bagi aku balik..hehe..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

1 comment:

♥z@z@♥ said...

kire bagus yunk laki ko leh jage 'Aish..cam aku mmg x brani tinggalkan Iman kat laki aku..sbb dia klau tdo mmg x dgr ape pun..even aku ade kat dapor tggalkan Iman sekejap nga dia, dia leh tertido anak nanges x dgr..tensen x..haha