26 May 2011

.Hajat Kesampaian Sekali Lagi.

Tak kesah la orang cakap aku demand ke ape..
Janji aku dapat aku nak..hahaha..
Aritu aku kepingin Nasi Impit + Kuah Kacang..
Lepas tu..mencanak keinginan aku nak makan macam-macam..

Well..aku diet tau time pregnant ni..
Sekali makan banyak punya..then..sikit punya..
Selang seli..tak selalu..

Semalam myBos letak ni atas meja..

| Cheese Cake from his Wife |

Suke aku..Cheese Cake ni mmg sedap gler..
Sebab tu aku kepingin nak makan lagi dan lagi dan lagi..hehehe
Separuh aku bg opismate makan..
Suku bg BS `Aish..suku lagi aku hentam sorang-sorang..
Well..kat umh tu sape je yg suke cake cmni selain aku..

Dan..petang smlm gak ade hajat terBAIK aku dapat
Adik Ipar aku baru balik dari Bota
So..ktorg pg amik dia kat KTM UKM..ala dekat je ngan umah aku..
Sekali..
"Nah kak..Mak bagi.."

2 bekas besar OK..
Sampai umah..masak nasi..panaskan lauk yg aku terima tu..
Makan sorang2..sampai ketinggalan laki aku..hahaa
Sedap weii..2x aku tambah..
So pagi ni aku bawak bekal ke opis..
Ape bende yg Mak Mertua aku bagi..
RENDANG TOK beb..marveles..jgn jeles..hehehe

| Nas Putih + Rendang Tok |

Suke aku hajat nak makan bnde tu kesampaian..
Now..tunggu Mama balik Jumaat/Sabtu ni..
Mau makan Pecal buatan Mama..yoooo

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

1 comment:

b.E.L.L.e said...

bestnyer cheese cake..kite time pregnant neh mmg slalu craving cheese cake..sangat sedap tuh!!!hehe..