23 May 2011

.Kawan Aku Da Kawen.


Salah..ni bukan kawan aku..ni anak aku..
Dia masih belum sesuai utk di kawen kan ok..kasik can Aunty2 Uncle2 dia kwen dlu

21 Mei 2011
Tarikh penting buat
Dr Muhammad Hafiz & Ainul Sakeenah
Dengar kabar 2 kali lafaz ek..
Tak kesah la apis oii..korang da sah da pun...


22 Mei 2011
Majlis Resepsi pihak perempuan
Dewan Serbaguna Meru
Makk oiii..meriah tersangat la meriah..
Ate..anak DUN Meru kan..kene la meriah wei..
Tp..ni meriah bukan pesen yang gah tu ek..
Ni meriah ngan kehadiran tetamu..berkat majlis korang weiii..

Mane tak yer..buat kat dewan..kasik pacak lg khemah kat luar..
Byk lak tu..sah ramai tetamu kan..
Ohh..makanan sungguh la sedap..terutama Daging Masak Itam tu..
Tp seribu kali sayang..aku makan sikit je wei..
Anak aku tu haa..merengek kepanasan..kerimasan..
Ate..dia tgh tido masa sampai dewan tu..tido tak lena la tu..

Sememeh habis anak aku tu..tapi takpe..
Kasik dia lagi sememeh jumpe geng2 skola aku..

| Ce carik mane aku..jeng jeng jeng |


| Ni ha aku..|

FYI..Apis ngan Ainul ni 1 skola ngan aku dlu..
Ntah bile ntah dorg bercintan..Ainul smpai F3 je..Apis smpai F5 tp skip jap masuk Maahad
Haa..korang dari skola da main jeling2 ek..
Babap kang mata tu kang..hehe
Tp serius mmg comel gler dorang..da la kecik molek je..
Bridesmaid lg tinggi dari dorang OK..

Buat pengantin baru..
Moga berbahagia ke anak cucu cicit..
Sah..anak2 korang comel sangat nanti..korang comel sangat tau..

DeNinth..da makin jelita membesar korang ek..
Terasa terKecik sangat aku ni..hehe
Korang memang superb la..

pssstt:..aku sekola kat Sek Men Islam Hira' Jeram, Selangor..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

1 comment:

pRincESs_N said...

dis year rmai mbr2 aku kawen...huhu