12 August 2011

Menjangkau Usia 11 Bulan.


Ohh..'Aish sudah 11 bulan 7 hari
Sekejap je kan dia membesar..makin membesar makin genius
Dulu kecikkk je itu anak..tp sekarang sudah besar panjang..

Meh kite tengok ape yg dia da bikin 11 bulan ni

  • Sudah lajuuuuu jalan..[jalan sambil tangan mengepang..hehehe]
  • Ooohh..kalau isap susu tu..da abis isap..main campak je sesuka ati botol tu..[kalau tgh malam tu..menjajar cari botol dia..rupanya bawah badan dia..aiyaa]
  • Sudah ade 6 batang gigi..4 atas 2 bawah [tiap kali tumbuh takde demam tu datang..syukur]
  • Sudah reti sebut Mama, Abah [da lama reti sebut]..Mammm [makan],Aanak [tak nak],Aaabang [abang], Book [buku]
  • Sudah pandai memanjat..ohh ini sangat bahaya..sofa, kerusi, katil, meja..segalanya da reti
  • Da tau panjat..da tentu tau turun kan..hehehe..termasuk bakul susu yer sendiri dia panjat..
  • Ohh suke menjerit sesuka ati dia..tak kire di mana dia berada..
  • Dan peramah ya amat..menegur orang tak kire bangsa dan keturunan..hehehe
  • Akan tetapi..agak pemalu orangnya..hehehe..=)
  • Agak memilih orang utk di dekati..
  • Pandai beremosi yer ini anak..dan banyak garangggggggg..jgn la amik barang yg dia pegang tu, mengamuk baling-baling barang OK..tp kalau mintak baik-baik dia bagi..=)
  • Suke tengok Bird [burung]..kalau nampak je Bird..automatik lompat suke..
  • Tak suke mainan yang di beli..melainkan ianya adalah BUKU..suke betul ngan buku

Tu je kot perkembangan semasa dia..
Makin genius ini anak..

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

1 comment:

ashra said...

cute nye 'aish.. =p