18 October 2011

.Jaga Reputasi Hospital Boleh?.

| Klik la untuk baca lebih jelas |


Soklan ni dari aku dan takde unsur2 penyindiran pun..
Ni yang aku copy paste ape yg deme komen kt soklan aku yg simple dan mudah di jawab tu
Tp melalut cam ape..actually majoriti komen dari one of user yg tegar mengkomen kt situ macam ape je
Page terang2 utk one of faveret Gov. Hospital kt Selangor ni..
Tp..[aku rasa user tu staff situ] bikin hangat je ngan komen dia
Macam tak kasik patient luar kawasan yg hospital tu cover dtg situ..nak2 utk bersalin
Ape kes nurse camtu..

Standard la gov hospital ramai patient luar..
Klu tak mau patient luar datang..ko tukar la taraf hospital tu ke PERSONAL HOSPITAL
Da bpe ari aku dok membebel kt Twitter psl komen user tu..
Amik..skg aku tepek kat blog ni..biar semua orang baca..
Tp aku tetap tutup identiti ko OK..
Jaga aib ko..takde la nanti Director hospital tu cari ko..
Klu ikutkan ati..nak je aku send email kat director hospital tu pasal komen balas staff hospital tu

Jage lah reputasi hospital tu wei..
Even nurse ngan doctor situ baik2 belaka..[pengalaman aku sepanjang kt situ thn ni]
Tp..jgn di sebabkan ko sorang semua kene tempias yer..agak2 la kak oiii
Ade ke General Hospital yang tak ramai patient luar..
Ni aku tengok..hospital lain dari Seremban tu anta gak ke hospital tmpt ko keje..
Pesal ko tak hambat je dorang ngan ambulans2 dorang..ke tak berani nak hambat..
Orang saket nak bertarung nyawa untuk bersalin boleh ko hambat pg hospital lain..
Silap2 ko yg kene hambat dari keje situ..
Jage adap pertuturan yer kak even di laman2 sosial anda..
Jangan sebabkan akak yer komen perspektif orang berubah terhadap staff hospital tu..

psstt:..macam2 soklan aku tnye kt semua jenis hospital..tp yg ni paling 'terBAIK' aku rasa

...XOXOXO...

mAr@ZiEy

No comments: