21 March 2012

.Fuhh.



Di mulai dengan wajah anak kecil ni
Usia 3 bulan 12 hari dia da boleh meniarap sendiri tanpa bantuan sape-sape
Tetapi kene ade sorakan meriah dari kakak dia 'Aish
Kadang tu dengan sorakan sendiri..hahaha..ter 'uh uh uh' je kite dengar..
'Aish suke sakat adik dia..
'Aish kalau tengok Airis tak boleh meniarap sendiri..sakan dia gelak kan
"Hahahahahahah...uweekk" sambil jelir lidah..kelakar sangat

1st nak say THANK YOU very much kat Ciare
Sebab selesaikan masalah Malware kt blog ni
Fuhh..nasib ade kawan blogger yg terer bab membuang Malware tu..
Harap kat aku..sampai ke sudah la harap kt Webmaster Tools tu je..hahaha

Oh..this week aku penuh emosi..
Especially about myBabies
But it's OK..sume da kembali Normal now
TQVM kawan-kawan di Twitter yg support and dengar luahan ku sepanjang 2 ari tu..
Penuh timeline korang ngan luahan aku..hehehe
Korang memang The Best la..
Last week emosi pasal keje..hehehe, nasib emosi aku berbaloi..kahkahkah
Haa..baru tau aku ni garang..kahkahkah..

mAr@ZiEy

1 comment:

Mrs Nageb said...

sekejap je kan...cepat meniarap :)