16 April 2012

.Anak Zaman IT.





 See..tengok anak aku yang paling bertuah ni
Actually dia ngamuk sebab nak minum air dari bekas air aku
Boleh je bagi..masalah yer dia nak pegang sendiri..
Da la kete bergerak..kang tumpah abis basah baju

Dia punya ngamuk..siap hentak2 kaki
Last-last Bie bagi iPhone kat dia
Haaa..terus senyap OK
Ko hulur je la iPhone tu..
Pandai la dia unlock sendiri..
On sendiri game yg dia minat tu

2 game dia suke main
Fruit Ninja Lite & Angry Bird
Hye..dia reti main ok..
Leka la tu dok main Fruit Ninja Lite
Kalau Angry Bird dia reti main gak
Tp..Bird tu dia bukan aim kt tempat sepatutnya
Tp ke belakang..aim kt bird2 yg dok que kt belakang tu..
Aku tengok dia main melekek aku gelak..
Also lagu Angry Bird tu..
Loading ke main lama sebab nak joget bersama lagu Angry Bird tu

YouTube pun pandai On sendiri
Sebab aku da set Favorite untuk video dia
Especially Upin Ipin 
Tapi tak reti nak PLAY..
Nanti dia bagi kat kite untuk Play
But da PLAY..nnti dok la suh kite Play kan manjang
Sebab dia suke tekan Menu Button

Tunggu la si Airis tu besar ckt
Sah berebut ngan si 'Aish ni kang
Jangan nanti di suruh yer Abah yer belikan iPhone sorang satu..
Kopak wei kopak.. 


mAr@ZiEy

1 comment:

~♥ iella ♥~ said...

Ank sya baru usia 5 bln..tp bila dia nmpk hnphone....kalut ja dia nk capai.. 1 lgi..bila nk tngkp gmbar guna hnphone lg dia excited..