04 April 2012

.Puteri-Puteriku.












Begini lah aksi 2 beradik ni tiap-tiap pagi 
Aku ngan Bie bersiap nak pg keje..
2 beradik ni golek-golek main sama-sama
Kadang tu Airis tiarap, 'Aish dok tiarap sekali main cak-cak..
Airis menjerit nak di pusingkan badan, 'Aish sibuk nak 'Tolong" pusingkan..[yg ni bahaya]
So far tak pernah lg tiap kali anta 2 beradik ni ke umah BS dorang tido
Mata masih segar buntang lagi..
Seronok tengok 2 beradik ni main sama-sama
Nanti Airis da besar da tau main, camne gamak yer ek..

mAr@ZiEy

4 comments:

misha.w said...

muka adik baby dah nak sama ngan kakak baby dah. :)

Nurul Riza said...

comelnya 'Aish dan Airis,

NURUL JAMIAN said...

comel geram okeh hehehe

Tengku Fauziana said...

ALOLO..COMEL NYER..


SELAMAT BERKENALAN..