11 June 2012

.2 Beradik.



Dorang ni tido sama timing yer
Then tido sebelah menyebelah..
Eh ade kejadian tau sebenarnya


Perasan tak ade lebam kt tulang pipi 'Aish tu
Haaa..pagi tu dia jatuh dari tilam
Nak main cak-cak ngan Anna
Sekali tersadung kaki kt bantal..gedubuk jatuh kt lantai
Nangis kejap je..tup2 muntah sebab masuk kan jari dalam mulut
5 minit lepas tu lebam kat area tulang pipi tu..
Now da kurang ckt da..
1st time anak aku lebam camtu..

mAr@ZiEy

7 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lasak nye Aish, takpe budak nak besar memang camtu kan.. pengalaman. Cuma kita kena berjaga jaga lah kalau2 ada pendarahan / lemab yang tak surut2 ..

asna cute said...

alaaaaa sian Aish.. get weel soon ya! sapu minyak sikit kat lebam tue ya kak..

^nanie^ said...

get well soon aish!

mAr@ZiEy said...

Mrs Yana

'Aish mmg lasak cam budak lelaki,yela..kawan2 dia byk lelaki dr perempuan..acane..now lebam dia da kurang da..hehehe

mAr@ZiEy said...

Asna

Tu la..lepas tuam akk letak minyak ckt..kejap je la tahan sbb dia pg tenyeh kt tmpt bminyak tu..abis pedih mata dia

mAr@ZiEy said...

Nanie

TQVM..eh congratulation again..hehehe

^nanie^ said...

malu la..hihi