28 June 2012

.Variety Wajah.



Variety wajah kegemaran ku setiap masa dimana sahaja ku berada
2 gambar kiri - 'Aish
2 gambar kanan - Airis/Anna

Dari riak wajah dorang leh tau kan karakter dorg 
'Aish seorang yg garang..bekeng..kuat menjerit..jeritan nyaring..
Anna seorang yg lembut tp tegas..kuat berleter..manja..

2-2 anak aku muka ala-ala cina
Sedih tau tak bile orang tak percaya tu anak-anak aku..sedih ahcik..
Tp bile tengok si Abah..ok dorang percaya..hahaha
2 orang tu sikit pun tak ikut pattern aku..
Takpe Mama redha..hehehe

2 orang yg makin akrab
Akrab dari semua segi..
Terbaru..kalau yak tu..sama-sama..serentak..
Jenuh la Mama kamu ni basuh yak gilir-gilir..
Kalau Abah ade..sorang 1 amik anak..hehehe

Yeaaa..seronok ok ade anak ramai ni
Kalau penat sangat boleh jadi tak penat kalau dorg ketawa berdekah
Target nak anak 4 je..kalau lebih tu rezeki..
Selagi mampu dan ade rezeki dari Allah..kite terima..ye dak..
Even skg masih dalam proses kuarantin dari penambahan ahli keluarga..hahaha

mAr@ZiEy

1 comment:

Hanani said...

dua-dua macam anak cina tp dah muka ayah camtu takpela...comels