06 November 2012

.Pening Bersama.

2 anak 2 perangai berbeza
Sangat berbeza dan sangat best dorang main bersama
If bosan kt rumah..tengok dorang main sama-sama pn best..
'Aish naik basikal kejar Anna yg dlm walker..
Melekek dorang ketawa 
Seronok tengok dorang main

Kalau mainan tu..siap berebut lagi..
"Anna..NO!!!..'Aish nyer" - ayat yg acapkali di sebut 'Aish.. =)
Anna plak bukan jenis pemarah..pendiam penyabar macam Abah
So dia amik menan lain..
'Aish sejibik copy paste sifat aku..don't ask me ape perangai tu..hahaha

Sometimes dorang gado sebab 'Aish jenis kasar
Yes..'Aish kasar sbb membesar dengan Jotak..
Paham je la anak lelaki kasar camner
Tp sekasar 'Aish dia tetap sayang Anna
If dia merajuk or nak something aku tak bg
Anna datang pujuk..then dia akan ok..


Gambar di ambil time 'Aish merajuk sbb Anna tak mau baring sebelah dia
Aku baringkan Anna sebelah then 'Aish peluk Anna
Anna pn usap2 pipi telinga 'Aish
After that..hehehehehe..gelak la si 'Aish tu


If duduk dalam kereta..
Mane pernah 'Aish dok diam
Ade je dia buat
Kadang tu..aku kene pangku 2 orang sekali sampai 2-2 tertido
Lenguh ya amat tangan ni..
Carseat??da tersadai kt rumah..if aku kene drive bertiga je aku pakai 
If tak..xde yer nak letak..sempit kot..maklumlah kete kecik..

Makin dorang membesar makin fun dan makin pening
Pening time dorang besar lain ok
To my kids..Mama garang like a Tiger but very the baik ati like an angel tau..hahaha
=) 

mAr@ZiEy

2 comments:

Mr5zal said...

Kak yam, saya.tengok anak2 kak yam ni besar sudah.hahaha

Mr5zal said...

Besar dah anak ko kak yam