15 May 2015

.Hari Sukan Tadika Khalifah Bestari.

12 April 2015 bertempat di Dewan Badminton German Malaysia Institute, Bangi, berlangsungnya Sukan Tahunan Tadika Khalifah Bestari. Sebulan pelajar TKB buat latihan, maka yer sebulan juga tak pakai uniform, kihkihkih.. 

Seronok kemain 'Aish, semangat lain macam. Maklumlah pestime kan.. Nasib la dekat je tempat sukan dia tu, Naik motor je kami anak-beranak. Abah & 'Aish pergi dlu sebab student kene datang awal 15minit. Aku dgn Anna, Amily dok la kt rumah bersiap, then baru Abah datang amik ktorg. Ade videonya tapi panjang la pulak, malas nak cut..tp dalam Instagram aku ade. Rumah sukan 'Aish warna HIJAU, sepatutnya kene pakai tudung sekolah tapi aku macam tak dapat apa-apa info kene pakai tudung sekolah, maka yer anak aku pakai tudung color lain..Gasaklah nak..hehe
Anna Amily kemain seronok tgk kakak bersukan, tak mau duduk diam langsung. Sibuk nak berlari sekali dengan kakak, penat aku dok kejar terjerit. Pedulik apa aku kan orang nak tengok ke annoying ke. Haha..Aku rasa ramai mak pak macam aku, anak dalam gelanggang bersukan, mak pak kt luar gelanggang bersukan dengan anak-anak lain. =)














No comments: