21 May 2015

.Talk to Talk.



28 & 29 April 2015, telah di senaraikan join 1 seminar or Talk to Talk la bg aku. Lokasi di FaizWorld which is MamaCery pnye pusat training centre. Lokasi agak strategik tp tersorok and signage takde. Sangat spoil...Tersesat tau bila nak pi..

Penceramahnya adalah Ex-UNIC Member Ahmad Fadzli Abd Aziz, a.k.a personaliti TV AlHijrah.. Ok la tak bosan sebab aku duduk meja depan sekali, pekerja terbaik sangat tau..ahaha. Aku mai lambat so meja depan je kosong (pelik aku meja depan sekali mesti sentiasa kosong tau). Aku tengok dalam gambar tu aku da macam budak pelik..hahaha..

Sesape nak contact En Fadzli as motivator silakan, sangat sempoi orangnya. Tak bosan la kome jemput dia. Sokmo la dia nyanyi je la..


mAr@ZiEy

1 comment:

Ana Lyana said...

wow.. ada jumpa kak cery tak?