29 July 2015

.Minal Aidin Wal Faizin 1436H.

Taqabbalallahu minna waminkum, Minal Aidin Wal Faizin. Rasanya tak terlambat nak ucapkan Salam Aidilfitri. Harini da 13 Syawal 1436H. Raya kali ni kami berkampung sepenuhnya di Perak Darul Ridzuan. Tahun ni aku bercuti selama 10 hari untuk raya. Hoii bosan tau tak. Sebab 'Aish da start skola ari Rabu, Bie start keje ari Khamis. Dan kami pulang ke Bangi hari Isnin, sebab semua da gerak balik ke pangkalan masing-masing kan. Maka yer kami pun pulang ke pangkalan kami. Tahun ni tak balik Johor pun sebab da tukar sistem raya kami start tahun ni, sokay je..tahun depan berkampung sepenuhnya di Johor..yeaaaaa..


Bertemakan warna Maroon, semua last minute punya persediaan. Nasiblah semua sempat siap di hujung minggu bekerja tu. Fuuhhh...cun gak color ni..kihkihkih..berkenan plak aku color ni (Angkat bakul terbang sendiri..haha) .. Gambar raya banyak tapi malas nak letak banyak-banyak sebab semua gambar spontan je banyak.



 Last, gambar sebelum balik Bangi..Kemain anak-anak pi berlari petik bunga raya Opah. Gasak lah korang adik beradik


mAr@ZiEy

3 comments:

juelee said...

sama la tema kita mar.. merah ang ang

nanonano said...

lawa family ni,

Ana Lyana said...

suka tgk tiga beradik tu baju sedondon.... :)