06 August 2015

.Amily Nafeesa is 2.


Tanggal 3hb Ogos 2015, genap 2 tahun umur Siti Amily Nafeesa. Anak kelahiran bulan Ramadhan ni, masyaAllah sangat lah aktif, keaktifan dia melebihi keaktifan kakak-kakak dia. Bila saat tantrum datang tu, hooiiii..toksah cakap lah. Kakak-kakak pun malas nak layan adik dia yang sorang ni, Mulut becok macam mak enon, gaya macam YB lawat kawasan, berjalan sambil tangan kt belakang. Sangat lah petah membebel, eh bukan ikut aku tau, ikut genetik dia..kahkahkah..

Dear Amily

Mama Abah tak pernah lekang titipkan doa pada kalian bertiga, kehidupan kalian sentiasa di iringi doa Mama Abah. Ucapan atau harapan Mama Abah sentiasa dalam doa untuk kalian. Kesayangan Mama Abah sentiasa di hati kami. 

Petroluem Engineer to be like ur Atok Papa ok
mAr@ZiEy

1 comment:

Ana Lyana said...

happy bufday amily...sory tak dapat nak hadirkan diri hari tu...