18 August 2015

.Berlalulah Syawal 1436H.

Berakhir sudah syawal 1436H...YIPPIIEEEE!!!!...kemain gumbira haaaa..Harapan..tahun depan kalau ade jugak Jamuan Raya, no theme la..sesak nafas ahkak.. T_ T



2 hari before majlis raya, kami team 5S di amanatkan utk buat gotong royong, and aku sebagai kaki berjalan tak lekat dok opis. Pi beli barang gotong-royong..Kemain haaa posing dengan penyapu pun mampu, walhal dlm poket tu phone dok berdering boss call tu..Wat lek wat piss je..kahkahkah...





Kami team 5S akan memulakan tugas, tapi sebelum tu posing depan lobi dengan TShirt Team 5S..hahaha..Bersih sangat kami kerjakan..sampai dalam longkang besar aku sental.. T_T..Petang tu sesi dekorasi khemah..MasyaAllah..1 kejadian yang tak di sangka berlaku, backdrop aku design kelaut depa print..Marah gler aku, call depa kenapa jadi camtu, depa boleh cakap tengah print ink abis. Nasib depa tak gelabah sangat tapi aku la gelabah, bos aku bising oii..Print time tu jugak, by hook or by crook depa kene siapkan sebelum esok paginya (15 Ogos)..Nasib depa berjanji malam tu depa pasang..Syukur sangat..Lega ok..

Lega ahkak tengok Backdrop da molek da.. Khas untuk orang Ghazal 





Menu tersangatlah banyak, tak termakan da aku, Kambing Golek saje 12 ekor licin abis ilek pocek.




Gambar adik aku & Anna pun terselit walaupun gambar aku takde
 (bizi dok dalam ekon sambil tengok movie dgn kiddos @_@ )


mAr@ZiEy